påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 10. juni 2012

Sjæle Varmer osv.

Jeg har lige strikket en sjæle varmer til min Mor, det er en meget simpel opskrift, og jeg tvivlede ærligtalt på om det ville virke, men prøves det skulle det. Opskriften er bare et rektangel som man så syr sammen til en vest, på billedet af opskriften er den rigtig lækker. jeg har strikket den i Drops garn Nepal så kvaliteten er der ikke noget ivejen med.







Jeg vil prøve at strikke en til mig selv bare i større, og i Drops Boucle,
For den ser rigtig dejlig ud på billedet på opskriften.


jeg har købt nogle gamle kreativ strik til ikke ret mange penge nemlig 20 kr pr blad, på udsalg hos Stof 2000, her kommer lige lidt billeder.


denne her bluse er jeg dybt forelsket i og kunne rigtig god tænke mig at strikke, men jeg kan slet ikke nå alt det eg gerne vil. hvilket nogle gange er rigtig fustrerende.




Dette blad fand jeg er et rigtig spændende blad, med nogle lækre designs
Her kommer et par billeder


Denne poncho og benvarmere, og pulsvarmere, synes jeg ser rigtig lækre ud, og det er lige før man længes efter vinter med frost så man kan hygge sig indendørs med varmt tøj.


Så er der denne sag som jeg også er forelsket i jeg synes at runde designs er rigtig flotte. jeg har desværre ikke fået strikket et eksemplar selv, fordi det er rigtig svært at nå alt det man gerne vil, iderne er mange, men kræfterne er ikke derefter.


På pindende lige nu er et stribet sjal som jeg designer mens jeg strikker, jeg ved ikke helt hvordan det ender men det kan jo også have sin spænding, farverne synses jeg er blevet rigtig flotte, meget flottere end jeg havde forud set, det er jo altid spændende, hvordan det falder ud når man vælger to farver, Kauni effekt garn, som man ikke har prøvet at sætte sammen før. Her er det EY og EU.


Hav en rigtig farverig dag
De bedste strikke hilsner
MIKAUNIKA






Ingen kommentarer:

Send en kommentar