påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

fredag den 27. januar 2017

Model Høst

Af Hanne Rimmen Design er blevet færdig
min første Islandske sweater og mit første strik
med Islandsk uld Lett Lopi .
Jeg strikkede den fordi  jeg blev hovedkulds
forelsket i modellen.



Jeg må indrømme at jeg synes det er meget 
krads og min pegefinger led en del under
det.


Jeg var vældig spændt på hvordan det blev 
efter vask og det blev faktisk en del blødere.


Jeg har hørt at nogen bruger
balsam. måske det var en mulighed?


Jeg ved ikke om jeg kommer til at bruge den
så meget for jeg synes at den mest er et stykke 
overtøj.

 e

Men den var sjov at strikke og det er helt
sikkert ikke min sidste Islandske sweater.
Men jeg vil prøve at finde noget andet garn
som ikke kradser helt så meget.

Hvis du er interesseret i at strikke modellen
Kan du skrive til Hanne Rimmen og bede om
opskriften og den er gratis eller du kan finde den
til download på facebook i gruppen Islandsk strik
og inspiration.




2 kommentarer:

  1. vil meget gerne ha opskriften

    SvarSlet
    Svar
    1. Skriv til Hanne Rimmen som har designet modellen
      Den er gratis så vidt jeg husker. Find hende på Facebook eller på Ravelry.

      Slet