påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 22. januar 2012

Projekter


Endnu en mønsterstrik hat er røget af pindende, der kan blive rigtig mange hatte ud af 300g garn
men jeg har planlagt endnu en del hatte, med spændende garn, de kommer her:


Denne hat har jeg fundet på www.ravelry.com
den er super sød synes jeg og jeg har tænkt mig at strikke den i Noro sock yarn





Jeg har også fundet denne hat samme sted som den anden, jeg syndes den så lidt spændende ud og synes at det kunne være sjovt at prøve at strikke den, og jeg har fundet noget
Lana Grosser sock yarn hos Butik Uldma I Randers


Jeg synes at dette garn klæder huen perfekt og er i harmoni med designet


Dette er en hue som jeg også har fundet på Raverlry. en rigtig all arund hue, som kan bruges både af herre og damer, men med det garn jeg har tænkt mig at strikke den i er den nok mest til damer.



Jeg har fundet garnet hos Butik solveig i Randers, jeg kunne ikke stå for farverne, og jeg synes garnet passer godt til lige netop denne hat, jeg glæder mig til at komme igang

Ha det rigtig fantastisk
MIKAUNIKA
Monicakrista

Ingen kommentarer:

Send en kommentar