påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

tirsdag den 20. december 2016

sysleriet.dk

I år blev jeg rigtig fristet af et advent kalender
tilbud fra Sysleriet som laver lækkert håndfarvet
garn.

Det var rigtig spændende da pakkerne kom
og jeg lagde dem hurtigt ind i skabet så jeg 
ikke blev fristet alt for meget.



Jeg havde valgt merinosok yarn for
jeg er faldet pladask for netop denne kvalitet.
og min første gave var denne udgave af speckles
og jeg er vild med farverne.


dette var 2. søndags gave jeg havde skrevet at
jeg ønskede farverigt garn meenn denne schoking 
pink er lidt ud over min komfort sone men foreløbig
går jeg og kikker lidt på den og den bliver helt sikkert
til en del af et tørklæde.😜


Dette er 3. søndags gave og jeg elsker den
farverne er bare kræs for øjet.


Dette er 4. søndags gave og det er helt klart også
til et tørklæde det vil stå fint til min sorte frakke.

jeg har elsket at få en gave hver søndag i advent
og jeg synes at det var alle pengene værd. Jeg vil helt
sikkert gøre det igen næste år men om det bliver fra
samme butik må tiden vise.

Hav en rigtig dejlig dag derude og husk
at slippe kreativiteten løs det er så sundt 
for sjælen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar