påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 16. oktober 2011

En dejlig solbeskinnet søndag til ren afslappning


Jeg har lige færtig gjort et sjal i KauniGarn farve EME
Det er strikket fra nakken og ned, hvilket giver farver i et smukt V mønster, så nu mangler jeg bare at skrive opskriften, det er lidt svære en det andet sjal jeg har lavet, og det kan absolut anbefales at strikke på rund pind nr 3m 120 cm pga. flæserne får man til sidst rigtig mange masker. der er strikket af 300 g Kauni Garn

Og så er der lige denne vinge vest, som jeg endelig har fundet i min størelse og har lavet en del om på men den er dejlig varm, og den er praktisk lige til at smutte i på kølige aftner i sofaen om aftnen med strikke tøjet. rigtig god søndag til dig Håber du har nydt det gode vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar