påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 29. september 2013

Top down trøje

Jeg var ganske træt af at der ikke var en trøje i lige min størrelse, og på netop den pinde størrelse, som jeg gerne ville strikke med.
Derfor har jeg designet en trøje efter mit behov.
Den ser sådan ud



Den er top down og ganske uden montering og med meget få tråde at hæfte.
Jeg var ganske træt af at alle de opskrifter jeg kunne finde på netop den form for trøje var meget stor i halsen, så jeg ville designe en trøje som netop ikke var stor i halsudskæringen.

 
og så måtte jeg jo sætte mit designer mærke i for at tingene skulle være fuldkommen
 
 
Det er en størrelse XL
overvidde 108 cm
Strikket i Højlandsgarn fra www.garnudsalg.dk 
Forbrug er 250g pris 87.50 kr
Den er strikket på pind 3mm
Hav en fantastisk søndag
De bedste strikke hilsner
MIKAUNIKA
 
 
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar