påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

torsdag den 14. juli 2011

Min super nemme poncho fra drops


Her sidder jeg en regnvåd torsdag i juli og skriver på min blog, intet under at folk flygter fra det Danske vejr, man skulle tro det var Oktober.
Men jeg glæder mig over at jeg stadig kan strikke og at min Drops Super nemme poncho er færtig og lige til at tage i brug. ønsker du opskriften på den fordi du selv har fået lyst til lidt nemt og hurtigt strik på store pinde kan du finde den på www.dropsdesign.dk eller du kan besøge mig på www.mikaunika.dk hvor den findes under mere let strik, jeg tror helt sikkert ikke det er sidste gang at jeg strikker den.

5 kommentarer:

  1. Hej, jeg er vildt med dit poncho �� Hvor kan jeg finde opskriften?
    På forhånd tak ��
    Hilsen Helle Johnsen

    SvarSlet
  2. Som du kan se har jeg strikket fra en opskrift fra Drops design så gå ind på www.dropsdesign.dk og find opskriften under sjaler og ponchoer. god fornøjelse.

    SvarSlet
  3. Den er super flot.....
    Er det Drops nr 110-15?
    Jeg synes det er den eneste, jeg kan få til at ligne, men...... jeg kan meget bedre li' din udgave. ��
    Jeg er ikke særlig rutineret, så det med at vælge en anden garn end opskriften, er måske lidt svært.
    Er din i uld? Så vil jeg kigge efter en uld der passer til pinde 8.
    Mvh Mimi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mimi
      du har fuldstændig ret det er 110 - 15
      ja min poncho er i uld. men jeg husker ikke hvilken for jeg har ikke ponchoen mere. håber du finder noget du kan bruge. god arbejdslyst.

      Slet
    2. Mange tak for svar.
      Jeg må prøve at finde noget uld til pind 8
      Ha' en god dag.

      Slet