påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

fredag den 4. marts 2016

Færøske strikke mønstre

Da Jeg var på Skals Håndarbejds Højskole i uge 6
Til kursus i Håndstrik med Rachel Søgård havde hun lige
nettop den bog med, og jeg har kikket på den før men nu
måtte jeg bare eje den


bogens omslag gør ikke meget væsen af sig.
Men indeni er den virkelig værd at beskæftige sig med 
synes jeg.


lækre mønstre til inspiration


og der er også rene diagrammer


nogle super enkle men med stor effekt


der er også inspiration til border 


og så et sidste inspirations billede


Hvis du skulle have fået lyst til at erhverve denne
smukke bog skal du vide at den næsten kun kan købes i
Academicbooks i Danmark og det tager 14 dage inden du får den
den koster den nette sum af 259 kr og er en forholdsvis tynd
bog + porto.
Men jeg synes så absolut at den er pengene værd og jeg er glad for at
jeg har investeret i den.

Hav en fantastisk dag derude






Ingen kommentarer:

Send en kommentar