påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 6. oktober 2013

shal of shape

Jeg har strikket et par nye sjaler efter min egen opskrift på shape sjalet, og jeg har bestemt
at de er til Kirkens Korshær, de er strikket i Kauni garn som skifter farve, jeg har strikket
i striber med to forskellige farver.
Den ene af farverne i en farve som jeg ikke kunne komme af med da jeg solgte ud af mit garn
Sjalerne ser sådan ud. Shape opskriften findes her på bloggen, se under etiketter.


 
 
 
 
 
 
 
jeg er ganske godt tilfreds med resultatet
 
Jeg modtog en mail fra Holst garn om at de
havde udsalg på noget af deres Supersoft garn
Og det viste sig at de havde netop det garn som
jeg skal bruge til min trøje Shade of greay.
Jeg glæder mig til at strikke den
.
Hav en rigtig god strikke søndag
MIKAUNIKA
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar