påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 26. januar 2014

Smukke farver

Jeg har jo været på skals håndarbejds-højskole i uge 2
der var vi på musee og der fandt jeg en smuk hue som jeg absolut måtte eje.
Den kan også købes hos Mathilde i Viborg.

 
 
 
 
 
 
 
Garnet er noget for sig, det er noget af det lækrest uld
jeg har oplevet, det har en rigtig dejlig blødhed
som gør det dejlig at have på.
Det er svensk og hedder Visjogarn. Det  er noget dyrt at anskaffe sig.
men jeg kunne helt bestemt ikke leve uden det.
 
 
 
Det er også i denne dejlige farve.
 
 
 
Det er så farven som jeg har strikket huen i.
Garnet kan købes hos Mathilde i Viborg,
Hvis du skulle føle dig fristet.
 
Hav en rigtig god dag derude.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar