påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 4. maj 2014

Endnu en Duet

Jeg har lavet endnu en vest af Hanne Falkenberg,
og jeg kan rigtig godt lide at strikke duet
så det bliver nok ikke sidste gang, jeg har nye
ider til farve sammensætning.
Her til denne vest har jeg brugt Kauni Farveskifte garn
jeg har brugt en bund farve og en mønster farve,
Jeg var noget spændt på hvordan den blev,
Men den blev overaskende harmonisk

 
 
 
 
 
 
 
 
Vesten blev hurtigt solgt, og har det forhåbentlig godt ved sin nye ejer
Jeg har strikket så den passede mig.
jeg strikkede på p 3mm i str. medium i farven EY og sort ,grå og lys grå kan ikke lige
huske hvad den hedder, jeg kunne ikke lige finde et farvekort men du
ved sikkert godt hvad jeg mener.
 
Hav en dejlig dag derude
MIKAUNIKA
 
 
 

1 kommentar:

  1. hej har du en opskrift på den jeg kan få hilsen jette

    SvarSlet