påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 16. november 2014

Lidt nyt til biblioteket

Jeg har købt nogle bøger, og vil gerne præsentere dem for dig her på bloggen, så har du muligheden for at se om de måske er noget for dig.



Denne bog kender du måske allerede, da det er nogle måneder siden den udkom,
og jeg kan sige at Annette Danielsen, har overgået sig selv fuldstændigt, jeg synes det er en virkelig fantastisk  bog, og den er vidunderlig at kikke i og drømme om alle de fantastiske modeller som man kan strikke, og det er virkelig svært at vælge, alt i alt et rigtig godt køb, og et absolut must i samlingen.

 
Denne bog af Dorthe Skappel, er rigtig god at få inspiration af, skal  jeg være ærlig
så er modellerne, ikke strikket på min favorit måde, men så må man jo tage ideen
og ændre lidt på opskriften, jeg er glad for bogen og jeg skal i gang med et par stykker
af modellerne. så alt i alt et godt køb.
 
 
 Marius bogen er en flot og lækker bog hvis man sætter pris på den slags,
men har man købt Sandnes hæfterne med marius mønstrene
ja så har du ikke brug for bogen også.
Men synes du at du må have den til samlingen, ja så er den et godt køb.
 
,
 
Den sidste bog jeg vil præsentere i denne omgang er denne bog som hedder
let og luftig strik, det er en bog som er virkelig værd at købe, hvis man kan lide
lace strik modellerne er super lækre og meget enkle, og der er gjort meget for
at inspirere dig til at lave dine egne kreationer. bogen så jeg præsenteret på
Hanne Pjesteds blog, den er et af mine bedste køb. så den kan absolut værd at 
investere i.
 
Hav en rigtig dejlig dag der ude, 
også selv om det er vådt og gråt for tiden 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar