påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 15. februar 2015

Strikke og hækle bog

Lidt nyt til biblioteket, kan man jo altid blive fristet af.
jeg har købt et par stykker som jeg vil præsentere jer for her.

 
Denne bog er jeg blevet fristet af fordi der er
sådan nogle lækre ting i.
 
 
Denne trøje er jeg ret forelsket i
 
 
 
 
 
suk man får lyst til det hele, men jeg skal på
Hækle kursus ved sys Fredens på Randers hovede bibliotek
på lørdag i den store sal, det bliver vildt spændende og
jeg glæder mig.
 
Den 2. bog er lavet af to bloggere, det synes
jeg er lidt sjovt for så føler jeg at det kunne jeg måske også gøre
ikke fordi jeg har nogen planer, bare en leg
med tanken
 
 
Jeg tænker at jeg gerne vil strikke vanter og halve handsker
men endnu er det ikke blevet til noget, men drømmen lever
i bedste velgående, men nu har jeg nogle gode
opskrifter at gå efter og de er på dansk.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nogen gange er det dejligt og hyggeligt at
Tør strikke og tør hækle lidt.
Håber i er blevet lidt inspireret
 
Hav en fantastisk dag derude og
må solen altid skinne i dit liv
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar