påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 31. maj 2015

Min Turkise dille

De sidste tre strikke projekter er alle i turkis farvede nuancer,
lige nu er jeg vild med denne farve.

 
Dette er den første tunika i turkis farvet garn
denne facon er jeg ret vild med opskriften er
af  Ellen Holm opskrift fra alt om håndarbejdes
strikke magasin nr 7 2014
jeg har strikket på pind 3.5mm
jeg har ladet mig inspirere af faconen og
strikket efter mine mål.
Jeg har strikket med kidmohair og
1 tråd højlands uld. fra www.garnudsalg
 
 
Den næste trøje er med rund bærestykke
og garnet den er strikket i er Drops
 
 
 
 
 
 
Garnet er drops strømpegarn i farven Lagune
og kidmohair flerfarvet 25
 
 
 
 
den er strikket i Drops fabel og
drops Kidmohair på pind nr 4mm,  noget som blev rigtig lækkert
stykke tekstil. Den blev til min mor.
 
 
Den er strikke på p. 4mm
 
og hun var ganske fornøjet med blusen.
Jeg har strikket end en tunika som den første,
dog i Uld bomuld, jeg vil vise den
i næste indslag
 
Hav en rigtig fornøjelig dag derude.
jeg ved ikke med dig, men jeg håber på
at sommeren indfinder sig snart. 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar