påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

tirsdag den 22. september 2015

Min første Skappel

Inspirerede model er smuttet af pindende.
Jeg kunne ikke forestille mig at jeg kunne blive
forelsket i strik på store pinde, men det er det
der er sket.
jeg har strikket min udgave af Dorthe trøjen.

 

Jeg har strikket den af noget tykt alpaca som
jeg har købt på tilbud hos Garnudsalg
det løber 120 m pr. 100g.

jeg har brugt p. 7mm som i opskriften,
jeg har strikket efter raglan princippet som
i Kærste trøjen, og jeg har hæklet en
fastmaske kant i halsen, så den blev helt perfekt
til mig.







Dette er bogen med de efter hånden berømte 
Skappel strik modeller


Det er Dorthe trøjen som
har været min inspiration.

Hav en rigtig dejlig dag derude.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar