påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 11. oktober 2015

Endnu en Kæreste trøje

er smuttet af pindende og denne gang
med et nemt mønster i rille strik


Denne trøjer er også strikket i Lana Grossa garn
og med en følge tråd i Isager højlands uld
farven er i virkeligheden mere turkis grøn


Jeg har igen været meget tro mod opskriften
som jo er fra Skappel strik



opskriften er brugt som skabelon og 
jeg har bare sat mit eget mønster ind


Jeg har fået mig nogle nye strikke pinde.
Og de er firkantede som man kan se.
Jeg har strikket den sidste Kæreste trøje
med pindende og jeg må sige at det
er gået rigtig godt. jeg oplever det ikke
som om at jeg strikker på tykke pinde, for
pindende er ligsom mere aflange.

Hav en rigtig dejlig dag der ude




Ingen kommentarer:

Send en kommentar