påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

lørdag den 30. januar 2016

endnu et Camomille

Sjal måtte der til.
Det er ikke så længe siden at Isager introducerede
et højlands garn med silke og det måtte jeg selvfølgelig
prøve, og da jeg samtidig fik en ny grå frakke ja så var
det jo oplagt med et sjal der matchede  min nye frakke
og det blev så endnu et Camomille af Helga Isager

Garn valg blev Higland silk i grå og Blakhill tynd alpaca






sjalet kom til at se sådan her ud



jeg har valgt at jeg ikke vil have kvaster
på sjalet denne gang


Det er vask og ud-spænding der virklig
presenter sjalet.

  
Jeg har vist også strikket rigeligt med blonde
kant lige med det første.



og så lige lidt detaljer 






Hav en rigtig dejlig dag derude.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar