påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

lørdag den 16. juli 2011

Garn fra Tante Hanne

Så er mit Drops Garn landet. der er jo udsalg på 30% af udvalgte Drops garner i denne måned, det kunne jeg ikke lade gå min næse forbi, så jeg har købt cotten light, og Paris til fantasi priser.
det skulle gerne blive til en Drops model en rib top i lyseblå.


og så fik jeg lidt inspiration i det nye trikke Magasin til en super sød trøje i perle strik og gladt strik som skal være i limegrøn, en frisk sommer farve,
som jeg kunne tænke mig at strikke nå jeg får tid.
Jeg har også lige fået tid til at strikke et par halvhandsker, nu har jeg ønsket at lave dem rigtig længe, og nu er det endelig blevet til noget, de er lavet i Drops strømpegarn Fabel,. opskriften er super let, og kan findes på www.mikaunika.dk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar