påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 17. juli 2011

På Højskole

Ja imorgen er den store dag jeg skal på Højskole for 2. gang i år, og jeg glæder mig rigtig meget, og hvad skal jeg så lave der?? Jeg skal såmen være åndelig med stort Å.
Jeg skal på Vækst Højskolen ved Ginnerup ca. 10 km syd for Grenaa. Jeg skal på Kursus ved det Canadiske medie Rose Sangregorio og det er 5. gang jeg tager på kursus hos hende, hun er bare fantastisk, så enkelt kan det siges, og jeg har flyttet mig rigtig meget personligt og spirituelt pga. disse kurser. Billedet er lånt gra hendes hjemmeside. www.metaphysicalcenterofcanada.com
Så der vil ikke ske noget på denne blog de næste 2 uger.
så i må hygge jer rigtig dejligt. Love and light Mikaunika


Ja så er jeg kommet hjem fra Væksthøjskolen og det er svært at få armene ned det var et fantastisk kursus, hvor jeg fik mange ting at vide om mig selv og min familie.
Jeg var så heldig at få en session med Rose, og det satte en helmasse på plads, for mig, og min fremtid. det kan absolut anbefales at gøre noget for sig selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar