påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 27. november 2011

Færdig projekt og på pindende lige nu

på en stormfuld søndag er det tid for et nyt indlæg på bloggen.
jeg har fået en gine og den er rigtig flot, jeg købte den på Gul og gratis af en pige fra Ålborg, den har kun været brugt til udstilling, og så sparede jeg omkring 500 kr og det er jo også værd at tage med.


Her er hun så min smukke gine iklædt min nu færdige ærme til ærme trøje, som jeg faktisk synes er lykkedes helt godt og den er strikket i Kauni Effekt Garn EZ som er ret smukt og en ret populær farve.



Så har jeg fundet et projekt til noget af mit Rasmilla garn som jeg jo købte her den 12. november på Margrethe gården i Viborg Til Rasmilla party. det bliver så denne kjole, men jeg vil lave den til en tunika i disse farver:

Så har jeg også gang i lidt små ting, som et uendeligheds tørklæde og et halsterklæde, som måske også bliver til et uendeligheds tørklæde, som jeg har ladet mig inspirere af på www.raverly.com
Jeg vidste ikke rigtig hvad jeg skulle bruge mit Noro sock yarn til, som jeg købte i sommers da jeg var på højskole i Ginnerup ved grenå, i butikken Kasmir, men så så jeg en god ide på Raverly:


dette er mit uendeligheds tørklæde i perle strik i Natur uld fra hjerte garn, et garn jeg har kikket på længe og ønsket at strikke af i netop disse farver, jeg er vild med den lime grønne, som lyser det hele op. Et fif jeg har lært af christel seyfart i hendes udsendelse på dk 4.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar