påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

onsdag den 4. januar 2012

Godt nytår

Jeg håber i har haft en god Decmber, med en godjul og at i kom godt ind i det nye år, det jeg kan sige for mit vedkommende at jeg har haft meget travlt i december  og kun haft lidt ro mellem jul og nytår, hvor jeg havde tid til at arbejde med strikke tøjet, og lidt er det da blevet til


Det er lavet i perle strik, og for mig er perle strik en rigtig god opmærksomheds øvelse, for midster man koncentrationen så går det galt, men jeg synes det er blevet ret fedt, det er lavet i Hjertegarns natur uld print.

så er der mit Noro sockyarn tørklæde, det tog nået tid at strikke, og det er heller ikke det mest spændende strik, men resultatet er blevet rigtig godt, og farve spillet er rigtig flot synes jeg, så det er nok ikke sidste gang at jeg går igang med en gang tv strik



Der er også lige denne Ruth Sørnsen hat, iøvrigt mit første mønsterstrik, med flere farver, og det er blevet ok, og jeg er igang med den næste, den er strikke af ensfarvet Kauni og regnbuefarvet Kauni.
Hav en rigtiggod dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar