påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

torsdag den 12. april 2012

Fødselsdags gaver

Så er påsken vel overstået, og jeg har haft fødselsdag, jeg har fødselsdag d.11 april, men vi holdte min dag på påske søndag, for det er oprindelig der jeg er født, men det er ikke så tit at selve dagen stemmer over ens med selve datoen d.11 april.
Men jeg fik Knit Pro i fødselsdags gave, her kommer lidt billed spam.





nr 6mm er allerede i brug




Jeg har valg at bruge nogle af mine fødselsdags penge på håndfarvet garn fra
Aalerusen ved Julia Sahle



Jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang med at strikke med garnet der er af en super lækker kvalitet, jeg har besluttet at jeg vil strikke et sjal af det garn i de blå turkise nuancer.

Ha en rigtig forrygende dag
De bedste hilsner MIKAUNIKA
Monicakrista






1 kommentar:

  1. Tillykke med fødselsdagen. Knit Pro er en vidunderlig gave, som jeg tror, du bliver meget glad for. Jeg er i hvert fald meget glad for mit Knit Pro sæt.
    Og Julias garn er noget særligt. Jeg har lige opdaget det og er i gang med at strikke Anette Danielsens Lyse Nætter af grå-blåt garn fra hendes køkken.
    Det viser jeg iøvrigt snart på min blog.
    Jeg glæder mig til at se mere til det, du arbejder med.

    SvarSlet