påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 29. april 2012

Lidt har vel også ret

Hejsa,
og rigtig hjertlig velkommen til de nye læsere på min blog, og til alle jer som kigger forbi en gang i mellem, i skal vide at i kan tilmelde jeres email på min blog og modtage de nye indlæg direkt i din indbakke.
jeg synes jeg har haft lidt svært ved at gøre noget færdig i denne tid, men lidt har vel også ret.




Her er mit sidste nye glade tørklæde i Zuber ball crazy


ok jeg kan se at billedet er blevet knapså godt som jeg kunne ønske mig.

jeg har udvidet mit strikke biblotek med Close af Lisa Renner.
Jeg så den godt da den kom frem på nogle blogge, men dengang syntes jeg ikke at den var noget for mig, men det var fordi jeg ikke havde kigget i den for jeg må konstatere at der er mange dejlige ting, som er kommet på to do listen. Her kommer lidt billeder






Ja det var vist de for denne gang.
Ha en rigtig fantastisk dag.
MIKAUNIKA

Ingen kommentarer:

Send en kommentar