påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

lørdag den 12. maj 2012

Soxx i farver

Jeg har fået nye strømpe pinde. jeg måtte bare prøve de firkantede, og jeg købte Knit Pros Cubick, og jeg har ikke fortrudt et sekundt. Nu taber jeg ikke længere pindende, og det gør det hele meget nemmere, og så er de heller ikke så gladte som metal, og det kan jeg kun anbefale hvis man har problemer med at tabe pindene.
Så jeg har været igang med at strikke sokker og jeg er blvet ret glad for at strikke dem.





og sokkerne ser sådan ud da de blev færdige


Jeg er blevet så glad for at strikke sokker så jeg gik fluks igang med et par nye


Der er jo Drops super salg på alle uld garner, så jeg har været på garn udsalg hos Drops


Jeg har købt Kid Silk for efter jeg strikkede min grønne trøje i en tråd højlands uld og en tråd Kid silk er jeg blevet ret glad for dette garn. Jeg har fundet en opskrift på en lækker vest som er designet af Lene Holme Samsøe, hun er en af mine faorit designere.


Lace garnet er suber blødt og vild luksus, jeg ved ikke helt hvad jeg skal bruge det til, men lige pludselig så ved man hvad det skal være, når jeg ser en opskrift som passer lige netop til dette garn.


Og så måtte jeg bare prøve karisma, for jeg har hørt så meget godt om det, og jeg købte noget garn hos speedy needel, også i farven natur, men det var alt for tykt til min trøje med snoninger, så det bliver til en poncho i stedet for, men Karisma passer perfekt til trøjen med snoninger.

Hav en rigtig forrygende weekend
Mikaunika

Ingen kommentarer:

Send en kommentar