påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

torsdag den 3. maj 2012

Langt om længe

Ja langt om længe fik jeg noget færdig, og det er rigtig dejligt. Jeg elsker følelsen af når et projekt er afsluttet, jeg har altid en følse af sejer, for når man ikke har strikket så længe, så er det dejligt at man kan lave så meget forskelligt alligevel.
jeg er blevet færdig med en kjole genser fra http://www.pickles.no her kommer lige et billed af opskriften


Og her er garnet som jeg har brugt
det er fra et rigtig godt tilbud fra www.speedyneedel.dk


Jeg har ikke strikket direkte efter opskriften, jeg har strikket den på min egen måde, men med billedet som model


Ja som man kan se har jeg ikke fået hæftet tråde endnu.



jeg har været på Udsalg i Ho strik for de havde attraktive tilbud på Noro sock yarn bla. både med og uden silke. her kommer lidt billeder.













Og så et par nøgler sock yarn med silke




super lækker og blødt er det og så er farverne jo heller ikke at kimse af.

Så har jeg købt lidt drops garn til 6 kr nøglet hvis jeg ikke får det brugt kan jeg altid sælge det.


Hav nogle rigtig gode ferie dage, også selv om vejeret skulle blive noget koldre, så nyd dem rigtig meget alligevel. De bedste strikke hilsner MIKAUNIKA






Ingen kommentarer:

Send en kommentar