påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 9. februar 2014

Jeg har besluttet at

Begynde at hækle igen, jeg har hæklet en del som barn og i de første teenage år,
Men har så lagt det på hylden ind til nu,
Jeg er blevet fristet af alt det smukke beklædning som er kommet frem de sidst år, så jeg har lige fået
købt lidt ind for mine julegave penge, det er måske lidt sent, men bedre end aldrig.

 
Jeg fandt disse Knit Pro hækle pinde hos engle garn
Så jeg kan komme ordenligt i gang
 
 
Og så lidt til biblioteket, til at opfriske hukommelsen med.
 
 
 
 
Jeg er desuden blevet færdig med mit Baktus tørklæde
og jeg elsker bare det lille super nemme tørklæde.
 
 
Det er strikket i Zauberball  crazy
Og det bliver rigtig dejlig når det bliver vasket.
Jeg er vild med strømpegarn for det kan vaskes i maskinen.
 
 
Jeg fandt disse mega strikke pinde i str. 35 mm
Som et loppe fund og kunne ikke stå for dem,
så nu ligger de til pynt hjemme i min stue.
 
Hav en rigtig god og hyggelig dag derude.
MIKAUNIKA
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar