påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 2. marts 2014

Endelig er jeg




Færdig med min Duet Designet af Hanne Falkenberg
Det har været en god udfordring for mig.
Jeg fik øvet mig i at læse en opskrift, og det finder jeg rigtigt nyttigt, Så kan det være jeg blive bedre til at skrive opskrifter selv.


 
Sådan kom den til at se ud, og den er en gave til min mor
Og hun fik den her søndag eftermiddag, og den faldt i hendes smag,
så er alt jo godt.
 
 
 
 
Sådan ser den ud på bagsiden. Den ligger lidt skævt på billedet,
men pyt man kan godt få et indtryk af hvordan den ser ud.
Jeg er fluks gået i gang med en ny,
Den er i Kauni Garn, og jeg har planer om at
tage billeder under vejs og ligge dem på bloggen,
så man kan se alle faser i vesten, det kunne
jeg godt selv have brugt.
 
Må i alle have en rigtig god dag derude.
MIKAUNIKA
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hej Monica.
    Kan godt forstå at din mor blev glad, det er en super flot vest du har strikket:-)
    Hilsen Marlene

    SvarSlet