påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 23. marts 2014

Så blev

Mit tørklæde endelig færdig, jeg købte opskriften sidste sommer da jeg var på ferie på Bornholm
sammen med min mor, det var en dejlig tur og jeg måtte jo have et minde med hjem.
vi kom forbi en garn forretning på vores gå ture på vej ind til storbyen Rønne,
så hvad var mere nærliggende at købe en opskrift, og tage den med hjem som minde, så det gjorde jeg.
Men der skulle gå et stykke tid inden jeg fik det strikket og det blev ikke i det garn som jeg havde købt til formålet.
Sådan ser det ud fra ret siden

 
 
 
 
 
 
Tørklædet ser faktisk og så rigtig godt ud på vrangsiden
 
 
 
 
 
Jeg er ganske godt tilfreds og jeg glæder mig til at
tage det ibrug
 
Garnet der er brugt er
farveskifte garn visjøgarn fra østgotlands ullspinneri
Det sorte garn er Ask Hifa 2
Som er købt i grønhøj garn.
Tørklædet hedder Fence og er lavet ByBeckmann
J
 
 
 
 
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar