påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

fredag den 25. marts 2016

Min første

Annette Danielsen model er smuttet af pindende.
og det blev så til Tempelblomst.
Fra østen for solen.





Jeg valgte at bruge Hjelholdts 2 trådet
farveskifte garn, og min model kom til at se sådan
her ud


den er blevet alt for stor den er blevet en str. xxl


men det er nok min egen skyld for jeg
lavede ikke en strikke prøve først.

 

Det gode ved den er at det viste sig at jeg godt kunne 
strikke hul mønster strik, som jeg var overbevist om
var rigtig svært.
Så nu skal jeg overveje om den skal have en ny ejer,
eller om jeg skal trævle manchet-erne op og bruge den
uden ærmer, men jeg er stærkt i tvivl for får jeg den brugt.
men min begejstring for min version kan nok også ligge på
et lille sted, og jeg må nok se i øjnene at det er en ommer.

Jeg håber at i nyder jeres fridage og 
hygger med familie og venner.
de bedste krea hilsner MIKAUNIKA




Ingen kommentarer:

Send en kommentar