påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 20. marts 2016

Strømpe Garn

Jeg ved ikke med jer men jeg har forelsket mig
godt og grundigt i lækkert strømpegarn, der for vil
jeg gerne dele med dig nogle af dem jeg er faldet
specielt for



Det første jeg opdagede er dette alpakka strømpe garn
fra Sandnes, jeg har strikket flere par strømper af dette garn
og jeg elsker det. Det er varmere end uld og hvis det er rigtig koldt
kan jeg meget bedre holde varmen i fødderne.


Det næste strømpe garn er fra Gepard 
det indeholder 6% cashmere, 69% uld og
25% acryl . Det er virkelig meget meget blødt og
absolut kradse fri. det er et stykke tid siden jeg opdagede 
dette garn.


Det sidste jeg vil dele med dig i denne omgang er
dette virkelig lækre strømpe garn fra du store Alpakka.
Det indeholder 40% fineste Alpakka 40% merino uld
og 20% nylon. Det emmer af luksus og er også blødere 
end blødt og absolut kradse frit, hvilket er en god information
at have hvis du er en af dem der har det svært med uld.
Jeg har strikket fingerløse handsker i dette garn og jeg er vild med dem.
Det er ikke rart  at have virkelig krads uld på hænderne.
Der er et par strømpegarner mere som jeg er ret vild med men
dem vil jeg dele en anden gang for de er i en anden kategori.

Hav en fantastisk dejlig dag derude,
og husk slip kreativiteten løs. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar