påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 11. september 2016

En Ellen Larsen Model

Jeg har strikket min første model af denne designer
og den hedder Isblomst. Jeg er ikke nogen øvet Lace
strikker og den er ikke 100% fejlfri men det kan heldigvis
ikke ses så jeg er ganske godt tilfreds, og jeg har faktisk fået
øjnene op for at Lacestrik faktisk er ret sjovt.



Jeg har brugt Sandnes Mini Duett på pind 4mm
Som de jo desværre har ladet udgå af deres sortiment


Jeg har fulgt opskriften ret nøje men med 
ændringer i raglan og ærmegab så blusen
passer helt perfekt til mig


jeg er ret vild med at blusen er strikket topdown
og med forhøjet nakke det giver en rigtig god 
pasform.


Jeg har valgt at strikke lange ærmer i min
udgave for jeg bruger aldrig kortærmet strik.


Så jeg kan kun anbefale Ellen Larsen 
og hendes modeller, jeg er igang med en 
anden af hendes modeller Happy 2016
til min mor og jeg bliver rimelig inspireret
af at strikke Lace og får helt klart lyst til mere.

en rigtig god dag til jer alle derude.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar