påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

fredag den 23. september 2016

En Rachel Søgård model

Den har ganskevist været færdig i et stykke tid
men så skulle den jo vaskes og og spændes ud
 så skulle der findes knapper så ting tager tid.
Men her er den så. Den de fra Mange Masker


og modellen ser sådan ud i bogen

 

i Opskriften står at man skal bruge Noro Garn,
men det havde jeg ikke lyst til, så jeg valgte 
at bruge noget flere farvet strømpegarn og 
Filcolanas Awetta 


Det flere farvede strømpegarn er fra Føtex, det 
virkede lidt hårdt i det, men det blev faktisk
en del blødere efter vask.



Sådan kom min udgave til at se ud,
jeg har været på kursus på Skals Håndarbejds Højskole
Med netop Rachel Søgård og hun Lærte mig noget
som hedder hurtig vrang og jeg valgte netop dette projekt
for at prøve det af, og jeg vil sige at det lettede arbejdet
betydeligt.


Jeg var lidt spændt på hvordan bærestykket
ville komme til at tage sig ud, men det blev faktisk
rigtig ok


Jeg ved ikke om det kun er mig der har det sådan, men
jeg synes når man selv designer med rundt bærestykke
kan det være svært at få det til at se pænt ud.


På ryggen er der lidt mærker efter tørre stativet
desværre for det forskønner jo ikke indtrykket,
men det retter sig vel i brug.

Hav en rigtig skøn weekend derude.






I

Ingen kommentarer:

Send en kommentar