påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

lørdag den 29. oktober 2016

Dip Dye

også jeg blev smittet af Dip Dye feberen
og det blev nærmest en passion.
vips var opskriften købt og jeg gik i
garn lageret og fandt det garn jeg skulle bruge.
Der er altid noget spændende i at skulle vælge farver.


Farverne jeg valgte var mest Højlandsuld fra Garnudsalg
Grøn Tomat, lys Jade og pære, lammeøre og den sidste
er super soft farve willow.


Bærestykket var rigtig hurtig strikket
jeg er vild med teknikken men selve
kroppen og ærmerne tog en del længere tid
for det er jo mest tv strik.


Da trøjen endelig blev færdig er jeg virkelig 
godt tilfreds, jeg er vild med mit farve valg.


Jeg synes Designeren Camilla Vad har gjort 
et fint stykke arbejde med bærestykket.
Det sidder godt og falder pænt hvilket ikke
er en selvfølge på trøjer med rundt bærestykke.

Hav en rigtig dejlig dag derude og
husk at slippe kreativiteten løs
Det er rigtig sundt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar