påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 16. oktober 2016

Drops Design

Model nr 2
Ja jeg endte med at forelske mig i dette lette
lille mønster og strikke det i en cardigan.


Hvis hukommelsen skal friskes op er det
Drops168 - 9 I opskriften er den med korte ærmer,
men da jeg aldrig går med strik i korte ærmer,
så har jeg valgt at lave den med lange ærmer.


Jeg har strikket den i Garnudsalgs Cottenwool
Med 2 tråde på p. 5mm i str xl


Jeg er vild med det lille mønster på forsiden af 
cardiganen.


Jeg har længe ønsket mig en cardigan med Lace
på ryggen. Og den er taget i brug og jeg elsker den.


Det eneste lille men er at jeg troede at garnet ville blive 
blødere end det gjorde i vask men det betyder ikke at 
jeg vil stoppe med at bruge det for det er stadig lækkert 
garn


Alt i alt er jeg rigtig godt tilfreds og 
jeg kan godt anbefale Garnudsalgs Cotten Wool 

Have en rigtig dejlig dag derude 
må solen skinne i dit liv og husk
Lad kreativiteten blomstre.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar