påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 8. januar 2012

Gaver for mine julegave penge

jeg synes lige at jeg vil dele hvad jeg har købt af gaver for mine julegave penge, måske det kunne være til inspiration for andre, jeg har selv fået inspiration fra andres blogge, og det synes jeg at jeg vil give vidre. Så her kommer nogle billeder.




Dette er en rundpinde taske så man kan holde styr på det hele, en ret praktisk ting hvis man har mange rundpinde, som jeg har. Den er købt i FANDANGO i Aarhus, en rigtig lækker jule gave.



Så er der denne bog som netop er kommet i et nyt oplag i en revideret form, så der er nogle nye ting, som der ikke står i den gamle, og den er forfattet af Vivian Høxbro, som man kan se på billedet, det er en rigtig god bog som kommer godt omkring de forskellige ting, men efter min mening kan den ikke stå alene. men er absolut meget værd at købe.



Jeg valgte også at købe strikke håndbogen, og den er helt fantastisk, når man som jeg er interesseret i at strikke mønsterstrik med flere farver, og mit første forsøg kan man se i sidste indlæg, i min Ruth Sørnsen hue. men det er absolut en bog som er værd at invistere i, det er en rigtig god opslagsbog, med mange former for mønstre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar