påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 29. januar 2012

Vanter og Huer

Hejsa så er det blevet vinter her i Danmark på denne sne hvide søndag sidst i januar, jeg synes bare at tiden er gået så hurtigt.
jeg fik langt om længe min bog om vanter, mønster strikkede vanter, og jeg er ikke skuffet tvært imod, der er helt sikkert nogle gode projekter her at gå i gang med.






Jeg synes specielt at dette mønster er rigtig sødt.
jeg er faktisk rigtig glad for bogen og glæder mig til at komme igang.

Så er der lige smuttet en hue af pindende i noget af det garn som jeg præsenterede
i sidste uge og her kommer det lige igen


og Huen kom til at se sådan her ud



Dejlige farver, som frisker op her i vinter månederne.
Der var tilbud på strømpegarn i Liddel af en rigtig god kvalitet, så der røg et par nøgler i kurven.
Det kan jo både bruges til strømper selvfølgelig, men også til huer og vanter naturligvis.



Ha det rigtig fornøjeligt, og rigtig god strikke lyst.
MIKAUNIKA v Monicakrista

Ingen kommentarer:

Send en kommentar