påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 21. april 2013

Endnu en omgang striber

Hvor har det dog været et fantastisk vejr, og jeg har rigtig nydt det. igår var min mor og jeg ude at køre en tur, og så gik vi en tur iskoven ved Bidstrup gods, det var dejligt og forfriskende med den
friske luft. Men jeg synes også der har været kold rigtig længe, så vi trænger rigtigt til solskin.

Jeg fandt en opskrift i familie jornalen som er fra Drops en Thsirt ting

 
Jeg synes den ser rigtig dejlig ud og rigtig praktisk til et par jeans.
Den skulle egentlig strikkes med 2 tråde alpaca fra Drops på pinde 5mm
men jeg forsøgte mig at strikke med noget af Drops Nepal, og jeg synes at det blev ok, selv om
at den blev lidt tung i det.
 
 
Jeg valgte at den skulle være stribet, og jeg valgte at strikke den på rundpind
istedet for at strikke den i forstykke og bagstykke, det prøvede jeg først, og det synes jeg absolut ikke var nogen suces, det blev meget tungt og kloset.
men jeg er ikke færdig med at strikke tshirts, jeg må prøve at strikke den med to tråde Alpaca, som der står i opskriften, og selvfølgelig på rundpind
 
De bedste solskins hilsner
MIKAUNIKA
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Den er godt nok flot i striber - den bliver mere sporty og frisk, synes jeg - og super god til jeans :-D
    Kh Karen

    SvarSlet