påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 14. april 2013

striber og helst rigtig mange

Jeg elsker striber og det må gerne være med flerfarvet garn så man ikke helt kan regne ud hvordan det kommer til et se ud til sidst.
Jeg har strikket glade striber, men jeg ville gerne have en trøje med lange ærmer, og jeg fandt en hos Amager strik, hvor jeg ofte har handlet Kauni garn, og trøjen ellere rettere Tunikaen ser sådan ud

 
 
 
Jeg har valgt at min udgave skulle være en trøje
og jeg ønskede ikke knapper på ærmer eller
det nederste stykke, så min udgave ser sådan ud
 
 
Jeg har strikket den i Kauni Effekt Garn EA
og Kauni Ensfarvet i petrol som jeg synes er en rigtig flot farve
Den er ret enkel at strikke, Den er strikket oppe fra og ned
Det er en rigtig smart måde at strikke på for så kan man jo prøve
undervejs hvilket jeg benyttede mig af adskellige gange.
Kauni Garnet kommer først til sin fulde ret når det bliver vasket,
så retter maskerne sig og bliver flot jæne, så fortvivel ikke hvis
du strikker lidt ujævnt for det retter sig når det bliver vasket,
og det egner sig fortræffeligt til filtning.
 
 
 
Jeg fik for en uges tid siden, et nyhedsbrev fra
Krestoffer.dk om at de havde fået Lana Grossa strømpe garn med neon farver hjem
det kunne jeg ikke stå for og købte lidt flere striber, her er de lidt bredre, end de to andre
 
 
 
Det bliver sjovt at strikke strømper med disse skønne farver,
for jeg har faktisk tænkt mig at strikke strømper af garnet og ikke tørklæder.
 
Husk Hvis du gerne vil følge med i min blog kan du tilmelde dig på Email
i højre side af blogen, en smart anordning, som jeg synes flere bloggere skulle bruge.
Hav en fantastisk dag derude.
De bedste hilsner
MIKAUNIKA
 
 
 



 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar