påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 7. april 2013

Tørklæder eller tørkleder i lange baner

Så er det blevet søndag igen og det er blogge tid for mig i dag.
Sidste uge fik jeg et tilbud som jeg ikke kunne sige nej til.
Hos Speedyneedl havde de udsalg på strømpegarn til næsten halv pris. før pris 60 kroner og udsalgs pris 35 kr. så i indkøbskurven røg lige et par garn nøgler




 
 
Hvad der er sparet er tjent.
 
Det er netop den slags garn jeg har lavet tørklæder af.
Et 100g nøgle strømpe garn a løbelængde 425 m
giver et stk tørklæde
 
 
jeg er begyndt at strikke for Kirkens Korshær, og en dag efter
jeg havde været til strik kikkede jeg forbi Garn shoppen og
faldt pladask for dette tørklæde. opskriften er fra
Hjerte Garn
Her kommer lige lidt billeder
 
 
Jeg ved godt at det er lidt svært at se teksturen i det strikkede på billederne,
Men den er abolut lækker og rigtig flot
 
 
På dette billede er teksturen lidt mere synlig,
Havde jeg ikke set den strikket op havde jeg ikke købt det for, på opskriften
er der bare et rigtig kedeligt billede.
 
 
 
 
Rigtig god dag til jer alle der ude
De bedste hilsner
MIKAUNIKA
 
 
 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar