påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

mandag den 6. april 2015

Slægtningen nr. 2

Jeg har færdig gjort min slægtning nr. 2
jeg måtte prøve Drops Big Delight, jeg har haft garnet i kikkerten et stykke tid,

garnet ser sådan ud:

 
Og jeg må sige at oplevelsen af at strikke med garnet er
rigtig god, ulden som det er lavet af er rigtig blød, faktisk
overaskende blødt.
 
Min slægtning kom til at se sådan ud
 
 
Jeg må jo tilstå at jeg har ændret lidt på opskriften ligesom
den sidste jeg har lavet, jeg har lavet lidt mere ærme, og
har skrånet ind forneden så blæser det ikke op under
poncho trøjen
 
 
Jeg har strikket på pind 5mm, og jeg har nok mere strikket
efter inspiration fra slægtningen end selve opskriften,
Jeg har brugt 7 nøgler garn
 
 
Jeg vil lige sige her til sidst at garnet blev ganske
vidunderligt blødt efter vask
 
Jeg håber du har haft en rigtig god Påske med dig og dine
det har jeg. Må du have en rigtig vidunderlig dag,
og må solen altid skinne i dit liv.
 
 
 
 


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar