påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 12. februar 2012

Første sokker og Hatte Damer osv.....

Jeg er super stolt, jeg har strikket mine første sokker, den første blev lidt ubehjælpelig, den anden blev lidt kønnere, men da havde jeg jo også gjort mine første erfaringer.




Man kan tydelig se hvad der var den første sok. smiler

Jeg har lige købt en rigtig sød sjals nål som jeg har lyst til at vise jer,
den er lavet i ben

den ser sådan ud når den er i brug


Jeg har føjet Anette Danielsens Hatte Damer til mit bibliotek af strikke bøger, og det var virkelig en god investering, der er nemmelig en del smukke modeller i ( smiler)


Speciel denne med snoninger er jeg forelsket i, da jeg lige har været på kursus hos Tina som har garnforettningen Uldma i netop snoninger. jeg fik desværre et anfald af svær præstations angst, og kunne hværken finde hovede eller hale i tingende, men jeg kunne godt da jeg kom hjem, og det er da altid noget så var det ikke helt spildt




Jeg har besluttet at jeg vil til at strikke pandebånd, i dejlige farver, so giver et pift til ensfarvet overtøj, til det har jeg indkøbt noget inca fra Hjerte Garn i vores garn butik her i Randers



jeg synes bare de er så smukke, og jeg glæder mig til at komme igang

Hav en rigtig dejlig dag og vi ses






Ingen kommentarer:

Send en kommentar