påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 26. februar 2012

nye ider osv...

Jeg fik et rigtig godt tilbud fra en af de butikker jeg lige har opdaget nemelig www.speedyneedle.dk
noget rigtig lækkert garn i naturfarve af 35% alpaka og resten merinould til en ren fantasi pris på 10.50 kr og det var absolut for godt til at lade gå upåaget hen så jeg købte 700g hvilket jeg fortrød at jeg ikke købte lidt mere men sådan kan man jo altid være bagklog.


Jeg har fået mit infinet one tørklæde færtigt og det tager lige et stykke tid at lave, men er godt Tv strik, hvor strikningen bare køre derud af mens man sidder og ser noget forhåbenligt interessant i TV

det er blevet lidt min yndlings farve denne farve kombination.

Jeg har fået købt mig nogle maneqin hænder og dem er jeg ganske godt tilfreds med.


Som man kan se er de forskellige farver den ene er hudfarvet den anden er hvid, men det synes jeg ikke gør noget. jeg har købt dem brugt til 25 kr stk, og det synes jeg var en absolut rimelig pris.

jeg har føjet endnu en vante bog til mit strikke bibliotek, og den er til god inspiration


Indrømmet jeg er blevet lidt bidt af vanter (smiler)





Jeg var som sedvanlig på www.ravelry.com for at søge inspiration og der fandt jeg mit næste flerfarve strik projekt, jeg forelskede mig i en fana trøje, og straks gik jeg igang med at finde opskriften.
jeg var så heldig at Perlen i Randers havde netop det Sandnes hæfte jeg skulle bruge


og her er så den famøse trøje, jeg synes ikke at min trøje skal strikkes i de farver som trøjen på billedet, men lig mærke til at den er strikket med bærestykke, jeg er vild med bære stykker. (smiler)


her er også en lille sag som jeg synes er helt skøn (smiler)






Ingen kommentarer:

Send en kommentar