påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

lørdag den 28. november 2015

Bøger mange bøger

Ja her de sidste par måneder er der udkommet rigtig mange
bøger og jeg har ikke købt dem alle sammen, men en del
er det blevet til.
den bog jeg vil skrive om i dette indlæg er vist udkommet i
september, og den er Norsk.
Jeg måtte bare eje den, jeg var så heldig at en strikke veninde
skulle til Norge og hun ville gerne købe den med hjem til mig.
Den hedder Den Store VotteBoga


Den er rigtig dejlig tyk så der er masser af
vanter og gå igang med, Bogen er delt op i
forskellige afsnit, og motiverne er meget sjove
og fantasifulde.



sjove katte vanter til dig der elsker katte



Disse vanter er helt sikkert på min to do liste



Dejlige varme vanter til kolde dage



jeg har en svaghed for farveskifte garn
så også disse vanter frister rigtig meget,
men det er svært at nå det hele.



sjove og fantasi fulde kapitler, der er nok at gå igang med.



er du vild med gårdens dyr er det måske noget for dig.



Fiskende er også et stærkt gammelt symbol 
for andet og mere end dem som godt kan lide at fiske.
Dette symbol på forsiden af vanten kunne godt ligne
de første symboler for kristendom.



Dette var det sidste kapitel i bogen, jeg 
håber med denne præsentation af denne dejlige
bog at du måske kan tage stilling til om du kunne
tænke dig at eje den. Det eneste minus er at jeg 
desværre ikke har fundet en forhandler i danmark.

Der følger flere indlæg om bøger de følgende uger.
hav en rigtig dejlig dag og husk at slippe kreativeteten løs.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar