påpinden.dk

PaaPinden.dk - strikkehjælp til strikkeglade kvinder ...og mænd

søndag den 1. november 2015

Mine første vanter

Er færdige,
Jeg tog en beslutning om at jeg ville til at strikke vanter, da jeg købte
min første vante bog, som er norsk og hedder Eventyr Votter.


Jeg er også kommet godt igang. Jeg var lidt spændt på
hvordan det ville gå med at strikke mønster på strømpe pinde,
men det er gået overraskende godt. Vanterne må i vente med
lidt i nu.
Jeg har til gengæld fået strikket nogle helt almindelige vanter,
for ligsom at få mønsteret ind i fingerene 



Vanterne er strikket efter opskriften i denne bog



Jeg har strikket vanterne i Merino Fine fra
Hjerte Garn og jeg har strikket på cubic 
strømpe pinde nr 3mm, disse strikke pinde
gør at en klumpe dumpe som mig kan 
beholde maskerne på pindende, og jeg er
rigtig glad for dem, jeg kommer ikke til at 
strikke med andet tror jeg.

Hav en rigtig fantastisk dag derude





Ingen kommentarer:

Send en kommentar